Usługi księgowe Warszawa Targówek

Usługi księgowe biura rachunkowego Akwadrat

Akwadrat jest biurem rachunkowym, mieszczącym się w samym sercu warszawskiego Targówka Mieszkaniowego. Oferujemy Państwu usługi księgowe na najwyższym poziomie. Naszym działaniom towarzyszy profesjonalizm oraz satysfakcja zadowolonych klientów, którzy korzystają z naszych usług wiele lat. Obsługujemy lokale gastronomiczne, sklepy, restauracje, żłobki, przedszkola, firmy produkcyjne, firmy budowlane, firmy remontowe.

Usługi księgowe świadczymy na terenie Warszawy dla:

  • osób fizycznych prowadzących działalność
  • grup kapitałowych
  • spółek osobowych
  • stowarzyszeń i fundacji
  • spółdzielni socjalnych
  • firm polskich oraz zagranicznych

Dzięki naszej rzetelności i wieloletniej obecności cenimy sobie odpowiedzialną współpracę i komfort z naszymi klientami. Nasze biuro mieści się w centrum Targówka przy ulicy Barcińskiej 6 lok. 23. Dzięki temu jest do nas łatwy dojazd z Bródna, Pragi i innych dzielnic Warszawy. Lokalizacja Biura Rachunkowego Akwadrat daje naszym klientom możliwość swobodnego zaparkowania bez konieczności uciążliwego szukania miejsca parkingowego czy ponoszenia opłat za parkowanie.

Obsługa księgowa firm Warszawa

Usługi księgowe prowadzone przez Akwadrat są dostosowywane indywidualnie do każdego klienta, z którym podejmujemy współpracę.

  1. W pierwszej kolejności oferując usługi naszym klientom, zawsze proponujemy spotkanie. W razie niemożliwości odbycia takiego spotkania możemy spotkać się on-line, co z pewnością pozwoli na określenie profilu działalności firmy i poznanie oczekiwań klienta. W czasach pandemii i sytuacji w kraju wielu klientów decyduje się na tego typu spotkania.
  2. Na spotkaniu lub podczas rozmowy specjaliści naszego biura wypełniają ankietę, na podstawie której możemy zaproponować rozwiązania i usługi księgowe naszej firmy właściwe dla konkretnej branży.
  3. Na sam koniec możemy przedstawić ofertę usług księgowych firmy Akwadrat.

Obsługa księgowa firm - oferta

  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • prowadzenie ewidencji przychodów,
  • opracowanie planu kont i polityki rachunkowości,
  • dekretacja i księgowanie dokumentów,
  • sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
  • wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzanie i elektroniczne przesyłanie JPK, VAT UE, PIT, CIT, NIP, PCC,
  • bieżąca kontrola rozrachunków,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • rozliczanie wewnątrzwspólnotowej dostawy, wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów i usług,
  • rozliczenie importu i eksportu towarów i usług,
  • sporządzanie kosztorysów i rozliczanie projektów finansowanych ze środków publicznych,
  • sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego,
  • kompleksową obsługę kadrowo – płacową, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych, sporządzanie list płac, sporządzanie indywidualnych kart wynagrodzeń oraz deklaracji PIT-11, sporządzanie umów o pracę, zlecenia i umów o dzieło, obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń, obliczanie składek, sporządzanie i elektroniczne przekazywanie do ZUS-u deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych dla ubezpieczonych, sporządzanie i przekazywanie dokumentacji zasiłkowej do ZUS-u, na życzenie sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników w razie konieczności,
  • wyprowadzanie zaległości księgowych, pomoc w uruchamianiu i likwidacji firmy.

Biuro Akwadrat przyjmuje interesantów w swojej siedzibie w Warszawie na Targówku przy ulicy Barkocińskiej 6/23 lub zapraszamy do umówienie się na spotkanie on-line. Obsługujemy klientów z całej Warszawy i okolic. Bardzo dobry jest do nas dojazd z takich dzielnic jak: Bródno, Praga Północ, Praga Północ, Białołęka.

Najczęściej zadawane pytania dot. usług księgowych

Koszt usługi księgowej jest zależny od rodzaju, formy rozliczenia, ilości faktur i wielu innych czynników. Każdy klient, który zgłosi się do Akwadrat otrzyma indywidualną wycenę.

Zastanów się, ile faktur miesięcznie planujesz wystawiać klientom. Krótki wywiad pozwoli nam przygotować indywidualną wycenę.

Warto wstępnie obliczyć, ile możemy mieć faktur miesięcznie i pod tym kątem zdecydować się na konkretną formę rozliczenia.

Podczas pierwszego spotkania określamy, ile dokumentów będzie ewidencjonowanych. Jeśli będzie ich więcej niż założyliśmy na samym początku, przejdziemy do rozliczenia zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Każda wprowadzona do Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) oraz ksiąg handlowych faktura musi być archiwizowana na wypadek kontroli z Urzędu Skarbowego. Powinna być przechowywana przez 5 lat, podobnie jak wystawiane faktury oraz potwierdzenia płatności podatków (składki ZUS, PIT i ew. VAT). Ponadto w CEIDG należy dodać informację pod jakim adresem przechowywane są oryginały faktur.

5/5 - (86 votes)